sâmbătă, 31 iulie 2010

SFANTA TREIME LA STEJARUL MAMVRI

8 comentarii:

  1. Gore Clement Constantin,Maria Leana Marciana, Gina Pusa Aurica Teresa Maria Magdalena Andrea Timeea Glicheria,Dino Georgel George Filimon 1900-vesnic[fulgerul in inimi corect [semnaturile noastre comune vesnic[icoana mea in casa vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  2. Sint vanzator V-16,la preturi infime bisericesti toate marfurile genetice dava Agnita[sefi ardeleni toti] saracii fii de Romani batranii si copiii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. sint cacat..de Mag..la stejar[sa-i fulgere Dumnezeu vesnic si militia[tot sartul 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. avem vechimile armata de 7/10/12 ani la ITM luate inapoi si semnaturi carnete banii pe cimitire releveele casii valabile,banii Carp[Anghel] si vechimea munca acasa vesnic si ramuri de finic adesgo toti 1900-vesnic[sa stie tata bunicul si sotul sartul ei marturi cu judecata mea 1900-vesnic] eu parintii bunicii sotul 1900-vesnic[sa stie tata unde-s actele sa le ia la CEC 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. sint cacat..mele greco-catolice Mag...in lanul si moara de porumbi la rasnita toti chemati marturi inregistrari difuzor in romana tot sartul la zi documente edil locale spuse veridice cu probe legale corecte de 10 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. au stilul meu si eu cred in stil corect toti de 10 eu parintii bunicii sotul[ziua] martori 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. este medicina mea la schitul Ostr. si steno in documente peremptorii vise noaptea,au cordeluta mea parintii bunicii sotul si stejarul cu Masa din Mamvrii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. are candela mea Hidroelectrica cez electrice renel solitoriile mele de sf Inaltare 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere